İnsanlar lojistikte teknolojilerle çalıştığında ne olur? Yeni roller ortaya çıkar, verimliliği artırır ve israfı azaltır. Bunlar, çalışmadan ortaya çıkan ana sonuçlar 'AI ve dijital teknolojilerin e-ticaret lojistiğinde envanterin talep ve ileri düzey yönetimi üzerindeki etkisi: ekonomik ve sosyal bir analizi' Milan ve Amazon'un PolitekniğiStratejik destek ile yapılmış Dİ Caio Digital Partners. İtalyan -ticari şirketlere özel olarak odaklanarak, lojistik sektörde faaliyet gösteren şirketlerle lojistik sektörde faaliyet gösteren şirketlerle birlikte, lojistik sektörde faaliyet gösteren şirketlerle birlikte elde edilen nicel ve nitel veriler temelinde işlenen araştırmanın sonuçları, görüşülen şirketlerin% 80'inin daha büyük katma değeri ile pozisyonlara nasıl başarılı bir şekilde güvence verdiğini, yeni profesyonel figürler yarattıklarında, süreçler için verimliliğe ilişkin bir gelişme sağladığını, ancak verimliliğe sahip olduklarını, daha fazla rapor verdiğini, ancak verimliliğe sahip olduklarını, daha fazla rapor verdiklerini, ancak verimliliği oluştururken, daha fazla bildirimde bulunurken.
“Çalışma – diyor Stefano PeregoVP Amazon – yaratılan uluslararası operasyonel operasyonlar bize teknolojinin işi nasıl dönüştürdüğünü açıkça gösteriyor. Şirketler, insanları daha fazla katma değere sahip faaliyetlere yönlendirebilir ve bunları analiz, karar ve yorumlama becerileri gerektiren faaliyetlere odaklanmak için tekrarlayan görevlerden kurtarabilir. Lojistik merkezlerimizde, operasyonları optimize etmek için kesme teknolojileri ve verilerin öngörücü analizini kullanıyoruz, ancak her zaman kesin bir hedefle: insanların becerilerini genişletmek ve geliştirmek için bunları değiştirmeyin. Lojistik merkezlerimize teknolojileri tanıtmaya başladığımızdan beri, veri analistlerinde uzmanlaşmış teknisyenlerden ve sadece 2024 yılında, Avrupa'daki lojistik ağımızın son milinin 20.000 çalışanı, yeni teknolojilerde özelleştiğinde, yeni teknisyenlerin 20.000 çalışmasına sahip olmaktan 60'tan fazla farklı iş türüne sahip olduğumuzdan bu yana, yeni teknolojilerde özelleşmişti. Teknisyenler bakım ve mühendislik (RME rolleri) tüm Avrupa sitelerimizde, bir şirket olarak halkımızı geleceğin becerilerine hazırlama konusundaki taahhüdümüzü teyit ediyor “.
Bu araştırmada analiz edilenler gibi kesme çözümlerinin gelişimi ve akıllıca kullanımı, bütünsel ve olumlu bir değişime rehberlik etmek için IA'nın stratejik olarak nasıl sömürülebileceğinin mükemmel bir örneğidir “dedi. Riccardo MangiaracinaB2C E-Ticaret Bilimsel Müdürü Milano Politeknik Profesörü ve B2C Lojistik Merkezi'nin Ortak Fil Gözlemevi. “Büyük kurumsal dönüşümlerin bir aşamasında, Amazon, e-ticaret için lojistik zincirinde faaliyet gösteren tüm insanlar için teknolojinin yeniden geliştirme ve profesyonel büyüme için bir fırsat haline geldiği yeni iş paradigmasının somut bir örneğini sunuyor.” Francesco CaioCAIO Digital Partners Başkanı.
Araştırma, otomasyonda bazı yaygın yerler. AI'nın benimsenmesi, işçileri değiştirmek yerine yeni fırsatların ortaya çıkmasını teşvik edebilir: Görüşülen şirketlerin% 40'ı dijital personel becerilerinde bir iyileşme kaydediyor. Veri analizi ve planlamaya adanmış yeni roller de ortaya çıkmaktadır ve şirketlerin% 80'i çalışanları daha fazla katma değere sahip görevlere yeniden atamaktadır. Çalışma ayrıca, IA'nın uygulanmasıyla görüşülen tüm şirketlerin, envanterin daha etkili ve verimli bir yönetimine izin veren başvurunun tahminlerinin doğruluğunda iyileştirmeler kaydettiğini ortaya koymaktadır. İleri çözümlerin benimsenmesinden önce tahmin süreçlerini yapılandırmış olan şirketler, tahminlerin%5 ila%10 arasında doğruluğunda bir iyileşme kaydetti, yapılandırılmamış süreçlerden başlayan gerçeklerde, iyileşme de%95'e ulaştı.
Çevresel etki önemlidir. Şirketlerin yarısı israfı% 50 azaltırken,% 70'i daha iyi planlama sayesinde acil gönderileri azaldı. Depolardaki alanların optimizasyonu dikkat çekiciydi ve alanın% 20'sine kadar toparlanan şirketlerin% 40'ı. En erdemli durumlarda, şirketler aynı hizmet seviyelerini korurken gerekli yüzeyi yarıya indirmiştir. Taşımacılık verimliliği de açıkça iyileşti. Şirketlerin yarısı araçların daha iyi bir doygunluğuna ulaştı, bazıları toplam sevkiyatları% 30 oranında azaltarak kapasitenin% 85'inden% 95'ine geçti.
Yapay zekanın uygulanması müşterilerin deneyiminin% 85'ini geliştirmiştir. Şirketlerin% 60'ı, ürünlerin kullanılabilirlik oranını veya sipariş sırasında mevcut ve sevkıyat için hazır olan ürünlerin yüzdesini artırırken,% 40'ı depo alanının daha etkili bir şekilde kullanımı sayesinde ürün teklifini genişletmiştir. Etki tüm tedarik zincirine kadar uzanıyor: Şirketlerin% 95'i tüm tedarik zinciri boyunca görünürlük ve entegrasyonda bir iyileşme kaydediyor,% 70'i şirket için veya farklı departmanlar arasında işbirliğini geliştirdi.
Amazon, verimliliği artırmak, güvenliği artırmak ve yeni profesyonel fırsatlar yaratmak amacıyla lojistiği Avrupa'ya dönüştürmek için teknolojik yeniliğe yatırım yapmaya devam ediyor. 2025 yılında şirket, yıl sonuna kadar tamamlanacak olan, Avrupa'daki son mil için sıralama mevduatında IA tabanlı teknolojilerin ve otomasyonun tanıtımı için 700 milyon avro'nun üzerinde yeni bir yatırım duyurdu. Bu, zaten Avrupa dağıtım merkezlerine yatırılan 700 milyon avroya eklenerek, toplamı lojistik ağının modernizasyonuna adanmış 1,4 milyar avroya getiriyor. Bu yatırımın arkasında şirketin Avrupa teknoloji ekibi var. 2019 yılında oluşturulan bu, özellikle donanım ve yazılım geliştirilmesine ve Amazon dağıtım merkezleri için endüstriyel robotik, otonom araçlar, otomatik ambalaj ve sıralama teknolojileri için teknolojik testlere odaklanmaktadır. Vercelli'deki Amazon Avrupa İnovasyon Laboratuvarı'nda bulunan ve üç yıl içinde Avrupa'daki 70'den fazla dağıtım merkezinde 550'den fazla yeni teknolojinin tanıtılmasıyla uğraşan uluslararası bir ekiptir.
Tanıtılan yenilikler sadece süreçleri optimize etmekle kalmadı ve atıkları azalttı, aynı zamanda yüksek nitelikli işlerin yaratılması üzerinde doğrudan bir etki yarattı: sadece 2024'te, Avrupa'daki lojistik ağımızın son milinin 20.000'den fazla çalışanı otomasyon ve AI ile ilgili yeni beceriler edindi. Son iki yılda Amazon, merkezlerinde bakım ve mühendislik (RME rolleri) konusunda uzmanlaşmış teknisyen sayısının% 50'sini artırdı. Bu teknolojik yeniliklerin geliştirilmesi ve tanıtımı, 2010'dan beri Amazon tarafından Avrupa'ya yatırım yapılan 100 milyar avroya giriyor. Aynı zamanda Amazon, çalışanlarını 200.000'den fazla kalıcı rollere getirerek iş yaratmaya devam etti.
2010 yılında İtalya'ya gelmesinden bu yana, Amazon 20 milyar avroya yatırım yaptı, bunlardan sadece 2023'te 4 milyar avrodan fazla. Şirket, süresiz olarak işe alınan ve iyi bir kariyer fırsatları sunduğu yaklaşık 19.000 çalışanı ile ülkedeki işlerin ana yaratıcılarından biri olarak onaylandı, bu da sektörde en yüksek faydalar arasında en yüksek faydalar arasında bir giriş maaşı. Ek sağlık sigortası. Ülke genelinde bulunan yaklaşık altmış lojistik sitesinde Amazon, depo operatörlerinden departman yöneticilerine, bakım teknisyenlerinden insan kaynaklarına, güvenlik, BT ve ekibin müşterilerin siparişlerini yöneten pozisyonlarına kadar çeşitli rollerde profesyonel büyüme fırsatları sunmaktadır. Amazon, çalışanlarına, dört yıl içinde 8.000 Euro'ya kadar olan profesyonel kurslara katılarak belirli bir sektörde uzmanlaşmak isteyenler için okul vergileri ve ders kitaplarının maliyetinin% 95'ini kapsayan yenilikçi kariyer seçim programı gibi daha fazla fırsat sunmaktadır.
“Çalışma – diyor Stefano PeregoVP Amazon – yaratılan uluslararası operasyonel operasyonlar bize teknolojinin işi nasıl dönüştürdüğünü açıkça gösteriyor. Şirketler, insanları daha fazla katma değere sahip faaliyetlere yönlendirebilir ve bunları analiz, karar ve yorumlama becerileri gerektiren faaliyetlere odaklanmak için tekrarlayan görevlerden kurtarabilir. Lojistik merkezlerimizde, operasyonları optimize etmek için kesme teknolojileri ve verilerin öngörücü analizini kullanıyoruz, ancak her zaman kesin bir hedefle: insanların becerilerini genişletmek ve geliştirmek için bunları değiştirmeyin. Lojistik merkezlerimize teknolojileri tanıtmaya başladığımızdan beri, veri analistlerinde uzmanlaşmış teknisyenlerden ve sadece 2024 yılında, Avrupa'daki lojistik ağımızın son milinin 20.000 çalışanı, yeni teknolojilerde özelleştiğinde, yeni teknisyenlerin 20.000 çalışmasına sahip olmaktan 60'tan fazla farklı iş türüne sahip olduğumuzdan bu yana, yeni teknolojilerde özelleşmişti. Teknisyenler bakım ve mühendislik (RME rolleri) tüm Avrupa sitelerimizde, bir şirket olarak halkımızı geleceğin becerilerine hazırlama konusundaki taahhüdümüzü teyit ediyor “.
Bu araştırmada analiz edilenler gibi kesme çözümlerinin gelişimi ve akıllıca kullanımı, bütünsel ve olumlu bir değişime rehberlik etmek için IA'nın stratejik olarak nasıl sömürülebileceğinin mükemmel bir örneğidir “dedi. Riccardo MangiaracinaB2C E-Ticaret Bilimsel Müdürü Milano Politeknik Profesörü ve B2C Lojistik Merkezi'nin Ortak Fil Gözlemevi. “Büyük kurumsal dönüşümlerin bir aşamasında, Amazon, e-ticaret için lojistik zincirinde faaliyet gösteren tüm insanlar için teknolojinin yeniden geliştirme ve profesyonel büyüme için bir fırsat haline geldiği yeni iş paradigmasının somut bir örneğini sunuyor.” Francesco CaioCAIO Digital Partners Başkanı.
Araştırma, otomasyonda bazı yaygın yerler. AI'nın benimsenmesi, işçileri değiştirmek yerine yeni fırsatların ortaya çıkmasını teşvik edebilir: Görüşülen şirketlerin% 40'ı dijital personel becerilerinde bir iyileşme kaydediyor. Veri analizi ve planlamaya adanmış yeni roller de ortaya çıkmaktadır ve şirketlerin% 80'i çalışanları daha fazla katma değere sahip görevlere yeniden atamaktadır. Çalışma ayrıca, IA'nın uygulanmasıyla görüşülen tüm şirketlerin, envanterin daha etkili ve verimli bir yönetimine izin veren başvurunun tahminlerinin doğruluğunda iyileştirmeler kaydettiğini ortaya koymaktadır. İleri çözümlerin benimsenmesinden önce tahmin süreçlerini yapılandırmış olan şirketler, tahminlerin%5 ila%10 arasında doğruluğunda bir iyileşme kaydetti, yapılandırılmamış süreçlerden başlayan gerçeklerde, iyileşme de%95'e ulaştı.
Çevresel etki önemlidir. Şirketlerin yarısı israfı% 50 azaltırken,% 70'i daha iyi planlama sayesinde acil gönderileri azaldı. Depolardaki alanların optimizasyonu dikkat çekiciydi ve alanın% 20'sine kadar toparlanan şirketlerin% 40'ı. En erdemli durumlarda, şirketler aynı hizmet seviyelerini korurken gerekli yüzeyi yarıya indirmiştir. Taşımacılık verimliliği de açıkça iyileşti. Şirketlerin yarısı araçların daha iyi bir doygunluğuna ulaştı, bazıları toplam sevkiyatları% 30 oranında azaltarak kapasitenin% 85'inden% 95'ine geçti.
Yapay zekanın uygulanması müşterilerin deneyiminin% 85'ini geliştirmiştir. Şirketlerin% 60'ı, ürünlerin kullanılabilirlik oranını veya sipariş sırasında mevcut ve sevkıyat için hazır olan ürünlerin yüzdesini artırırken,% 40'ı depo alanının daha etkili bir şekilde kullanımı sayesinde ürün teklifini genişletmiştir. Etki tüm tedarik zincirine kadar uzanıyor: Şirketlerin% 95'i tüm tedarik zinciri boyunca görünürlük ve entegrasyonda bir iyileşme kaydediyor,% 70'i şirket için veya farklı departmanlar arasında işbirliğini geliştirdi.
Amazon, verimliliği artırmak, güvenliği artırmak ve yeni profesyonel fırsatlar yaratmak amacıyla lojistiği Avrupa'ya dönüştürmek için teknolojik yeniliğe yatırım yapmaya devam ediyor. 2025 yılında şirket, yıl sonuna kadar tamamlanacak olan, Avrupa'daki son mil için sıralama mevduatında IA tabanlı teknolojilerin ve otomasyonun tanıtımı için 700 milyon avro'nun üzerinde yeni bir yatırım duyurdu. Bu, zaten Avrupa dağıtım merkezlerine yatırılan 700 milyon avroya eklenerek, toplamı lojistik ağının modernizasyonuna adanmış 1,4 milyar avroya getiriyor. Bu yatırımın arkasında şirketin Avrupa teknoloji ekibi var. 2019 yılında oluşturulan bu, özellikle donanım ve yazılım geliştirilmesine ve Amazon dağıtım merkezleri için endüstriyel robotik, otonom araçlar, otomatik ambalaj ve sıralama teknolojileri için teknolojik testlere odaklanmaktadır. Vercelli'deki Amazon Avrupa İnovasyon Laboratuvarı'nda bulunan ve üç yıl içinde Avrupa'daki 70'den fazla dağıtım merkezinde 550'den fazla yeni teknolojinin tanıtılmasıyla uğraşan uluslararası bir ekiptir.
Tanıtılan yenilikler sadece süreçleri optimize etmekle kalmadı ve atıkları azalttı, aynı zamanda yüksek nitelikli işlerin yaratılması üzerinde doğrudan bir etki yarattı: sadece 2024'te, Avrupa'daki lojistik ağımızın son milinin 20.000'den fazla çalışanı otomasyon ve AI ile ilgili yeni beceriler edindi. Son iki yılda Amazon, merkezlerinde bakım ve mühendislik (RME rolleri) konusunda uzmanlaşmış teknisyen sayısının% 50'sini artırdı. Bu teknolojik yeniliklerin geliştirilmesi ve tanıtımı, 2010'dan beri Amazon tarafından Avrupa'ya yatırım yapılan 100 milyar avroya giriyor. Aynı zamanda Amazon, çalışanlarını 200.000'den fazla kalıcı rollere getirerek iş yaratmaya devam etti.
2010 yılında İtalya'ya gelmesinden bu yana, Amazon 20 milyar avroya yatırım yaptı, bunlardan sadece 2023'te 4 milyar avrodan fazla. Şirket, süresiz olarak işe alınan ve iyi bir kariyer fırsatları sunduğu yaklaşık 19.000 çalışanı ile ülkedeki işlerin ana yaratıcılarından biri olarak onaylandı, bu da sektörde en yüksek faydalar arasında en yüksek faydalar arasında bir giriş maaşı. Ek sağlık sigortası. Ülke genelinde bulunan yaklaşık altmış lojistik sitesinde Amazon, depo operatörlerinden departman yöneticilerine, bakım teknisyenlerinden insan kaynaklarına, güvenlik, BT ve ekibin müşterilerin siparişlerini yöneten pozisyonlarına kadar çeşitli rollerde profesyonel büyüme fırsatları sunmaktadır. Amazon, çalışanlarına, dört yıl içinde 8.000 Euro'ya kadar olan profesyonel kurslara katılarak belirli bir sektörde uzmanlaşmak isteyenler için okul vergileri ve ders kitaplarının maliyetinin% 95'ini kapsayan yenilikçi kariyer seçim programı gibi daha fazla fırsat sunmaktadır.