Google'da İlk Sayfada Görünmenin Pratik Yolu

Felaket

New member
Organik trafiği artırma işinde olanlar için Google çok önemli bir faktördür. Google web siteleri tarar ve hangi sayfaların en yararlı sayfalar olduğuna karar verir. Böylesine büyük bir güç ve etkiyle, küçük işletmenizi Google'ın ilk sayfasına taşımak gerçekçi görünmeyebilir, ancak Google'ın sahip olduğu bu güç, küçük ve yerel işletmelerin ücretsiz olarak arama sonuçlarında üst sıralarda yer almasını her zamankinden daha fazla mümkün kılar.

Bu yazıda, işletmenizin ilk sayfanın en üstüne yükselmesine yardımcı olmak için yapabileceğiniz birkaç somut eylemi ele alacağız. fasının önemini ele alacağım ve ardından aşağıdakileri içeren taktiklere gireceğim:

Web sitenizdeki belirli yerlere anahtar kelimeler eklemek
Google için değil, insanlar için içerik oluşturma
Konumu vurgulamak
Sitenizi düzenli olarak güncellemek ve sürdürmek ve daha fazlası
Google'ın ilk sayfasının herhangi bir işletme için değerli bir hedef olduğu çok açıktır, ancak önce işinizin stratejisi içinde öncelik belirlemenize yardımcı olabileceği için özel avantajlarının üzerinden geçelim.

Google'ın İlk Sayfasında Olmak Neden Önemlidir?
Google'ın arama sonuçları, bilgi panelleri, yanıt kutuları, genişletilebilir ilgili sorular, yerel sonuçlar ve daha fazlasıyla daha sağlam hale geliyor. Öne çıkmanın pek çok yolu varken, üst sıralarda çalışmak, özellikle arama sonuçlarında aşağı inerken hem trafik hem de tıklama oranının aniden düştüğünü düşünürsek, çabaya değer.

Google'da üst sıralarda yer almak, öne çıkan bir ön bilgide öne çıkmanıza, işletmenizin hemen ortaya çıkmasına ve güvenilirliğinizin artmasına neden olabilir.

Üst konumun trafik payı

Başka bir araştırma, Google'daki en iyi sonucun arama trafiğinin %33'ünü yakaladığını açığa çıkardı. En üste ne kadar yakınsa, web sitenizin Google'da görünmesini sağlarsanız, arama varlığınız ve marka otoriteniz o kadar iyi olur.

İlk sayfa sıralaması işletmenize nasıl fayda sağlar?

Google'da üst sıralarda yer almanın işletmenizin başarısına yardımcı olabileceği farklı hedefleri de belirtlemek önemlidir.

1. Google'da Görünürlüğünüzü Artırın
Bir dükkanınızın olduğunu düşünün. İşletmenizi kasabanın içinden geçen ana yola veya sessiz bir ara sokağa koymak arasında seçim yapma şansınız olsaydı, hangisini seçerdiniz? Tabii ki ana yol.

Google'ın ilk sayfasında yer alma şehirdeki işlek yolda dükkan sahibi olmak gibidir. Web sitenizi ne kadar çok kişi görürse, marka bilinirliğiniz o kadar artar. Tüketiciler markanıza ne kadar aşina olursa, dönüşüm faaliyetlerine o kadar açık olurlar.

2. Daha Fazla Potansiyel Müşteri Oluşturun
Şimdi, farklı bir şehrin ana caddesi veya ideal müşterilerden oluşan bir kasaba arasında seçim yapmak zorunda kalsaydınız hangisini seçerdiniz? Tabii ki ideal müşterilerin olduğu kasabayı. Amacınız, ideal müşterilerinizin gerçekleştirdiği sorgular için ilk sayfaya ulaşmaktır. Bunu yaparak, satın almak veya etkileşim kurmak amacıyla çevrimiçi arama yapan tüketiciler tarafından keşfedilirsiniz. Bu insanlar, işletmeniz için potansiyel müşterilere ve müşterilere dönüşme olasılığı en yüksek kişilerdir.

3. Etkileşimi Artırın
Google Adweek'e göre , alışveriş yapanların %81'i satın almadan önce çevrimiçi araştırma yapıyor ve Google bunun için gidilecek yer. Yanıt kutuları, "Kişiler de soruyor" bölümü ve iletişim bilgilerini, haritaları, incelemeleri, derecelendirmeleri ve açıklamaları gösteren yerel sonuçlarla, Google'ın arama motoru sonuçları sayfası tek başına tüketicilerin daha tıklamadan işletmeniz hakkında bilgi edinmesini, karşılaştırmasını ve işletmenizle etkileşimde bulunmasını sağlar.

4. Web Sitesi Trafiğini Artırın
Bir arama motoru sonuç sayfasının kendisi bazen bir kişinin ihtiyaç duyduğu tüm bilgileri sağlayabilirken, yine de insanların kaçınılmaz olarak bir web sitesine tıklayacağı bir dizi sorgu vardır. Bir kişinin müşteriye dönüşmesi için genellikle bir işletmeyle birkaç anlaşma yapılması gerektiğini unutmayın, bu nedenle web sitenizle etkileşim önemlidir.

Google'ın ilk sayfasında olmak, web sitenize gelen trafiği önemli ölçüde artırmakla kalmaz; Google'ın ilk sayfasında olmamanın büyük bir dezavantajı var. Aslında, Google'ın ilk sayfası web trafiğinin en az %71'ini yakalar (bazı kaynaklar% 92'ye kadar çıktığını söyler) ve ikinci sayfa yakın bir saniyeden uzaktır: Web sitesi tıklamalarının %6'sına düşer. Web trafiğindeki bu keskin düşüş, Google'ın ilk sayfasının ne kadar önemli olduğunun bir göstergesidir.

4. Sektördeki Otoritenizi Arttırın
Google'ın ilk sayfasına girmek, Google'ın arama yapanların ihtiyaçlarını karşıladığını fark ettiği yüksek kaliteli içeriğin düzenli olarak oluşturulmasını gerektirir. Bu zaman alır, ancak ortaya çıkacak artan trafik ve güven, yatırıma değer.

Ek olarak, sektörünüz ve işiniz hakkında düzenli olarak yazmak, hedef kitlenizin bilmek istedikleri ve sektörünüzdeki en son güncellemelerin neler olduğu ile uyumlu olmanızı gerektirecektir. Google'ın ilk sayfasında görünmek, işletmenizin sağlam bir şekilde dayanabileceği sağlam bir bilgi tabanının geliştirilmesini ve sürdürülmesini kolaylaştırdığı için önemlidir.
 
Üst