Kolossal Rap için 37 bin

Tepekoylu19

Global Mod
Global Mod
Performans gösteren rapçiler var ve sonra var Marracashkonserini HD'deki bir vizyon ve içgözlemsel bir oturum arasındaki bir yolculuğa dönüştürür. Kendi kelimelerini kullanmak için bir “konsept gösterisi”. Turin Olimpiyat Stadyumu'nda, satılan konser gösterisi: Buraya sadece 'Marra' için gelen 37 bin kişi. 2022'de “çıtayı yükseltmek” istediğini söyledi, birçoğu bir provokasyon olarak aldı. Üç yıl sonra, aynı seyirciler kendilerini sadece canlı olarak değil, ruhundaki bir yolculuğa yardımcı olmak için stadyumların kapılarını geçerken bulurlar. 2025 onun sıfır yılıdır: Marracash'ın sadece rap kralı 'olmayı' bıraktığı ve Kolossal çalışmanın yönetmeni olduğu an. 6 Haziran'da Bibione'den başlayan tur, İtalya'nın stadyumlarda bir turda sahne alan ilk rapçisi olan 46 yaşındaki Marracash, yani Marracash, yani Fabio Bartolo Rizzo'nun kalabalık bir hedefini işaret ediyor. Ve rakamlar bunu onayladı: Yedi tarih için satılan 270 binden fazla bilet.

Marrageddon'un zaferinden sonra ve yayınlanmamış bir albümle birlikte gelen bir sertifika olan 'The Peace Is Bitti (2024),' Kişi '(2019) ile başlayan ve' ABD, diğerleri '(2021) ile devam eden üçlemeyi kapattı. Sahnede, iki saatten fazla, Marra toplam bir çalışma, altı eylemde müzik, teknoloji, tiyatro ve sinemayı, sanatçıya karşı bir adam olan Fabio ve Marracash arasındaki dualizm yolculuğuna harmanlayan bir hikaye getiriyor. “Bu sıcağa en iyisini vermeyi umuyorum – Marracash şovdan birkaç saat sonra diyor – bu belirli bir konserdir – sadece bir konser olmak için bir hırsı var. Napoli gömleği ile karıştırmaya ve aynı şekilde çalışmaya çalışmadık, ancak aynı çalışır, çünkü en güzel şey, şovun en güzel olanı, çünkü şovun en güzel olanı, çünkü bir konser verilmeye çalıştık, ancak bu kadar konser verilmeye çalıştık, ancak bu kadar konser verildi. Bir hikaye anlatmak için dizilim incelenir.


Marracash sahneye saat 21.30 civarında girer: güneş gözlüğü, siyah deri yelek ve bol pantolon. Bir girişten sonra, halk kendini bilim adamları ile bir laboratuvarda bulur. Şekli bir kapının arkasında görünür ve hemen 'Power Soc' 'da başlar. Dikkat çekici bir gösterinin başlangıcı: Sinematografik efektler, distopik görseller, yüksek teknoloji sahne. Mamut üretimiLondra'da bulunan ve Lorenzo de Pascalis'in sanatsal yönüyle tüm -ATalian Shadow ekibi tarafından yaratıldı. Deneyim tamamen sürükleyicidir, merdiven üçlemeye odaklanırken: 'Skids kaybetti' alaycı hikayesi, 'kurban' ve 'spor' çubukları 'vücut parçaları', 'Cruelia' ile çifti çok iyi değil, en güçlü 'kişi' arasında. Set, indirim almadan aynaya baktığınız 'Penthotal' arasında hareket ediyor, o 'son albümden ve daha sonra' biz, diğerlerinin '' aşk ',' Cliffhanger 've' şüphe 'gibi işgücüler.


Savaşlarda da bir mesaj var'Barış sona erdi': “Yaklaşık bir yıl önce – Marracash'ın sahnede hatırlamalarda – albümün en son parçalarını yazıyordum ve bir yıl sonra bana ve dünyada olanı temsil etmek için hangi başlığın vereceğini düşündüm. Her zamankinden daha uygun. Her zamankinden daha uygun. Gösterinin en yoğun anları arasında Madam ile Duet varTurun tüm aşamalarında mevcut olan tek konuk. Bir baloncukta asılı görünen çok yoğun ve fiziksel bir düet. Bir tuzak kapısından görünür, ikisi birbirinden birkaç santimetre 'Soul' şarkı söyler. Marracash, Madame'ye atıfta bulunarak “Ruhum olmadan nasıl yaparım? Çok iyi ve çok güzel” diyor.


Akşamın sürprizleri arasında, 'Nemesi'den hemen sonra onu restore etmek için sahneye giren yöneticisi Paola Zukar' Heyecan '.. Sanatçı ve adam arasındaki sürekli çatışma, görsel olarak canlı, aynı zamanda görsel olarak en iyi yönleri arasında yer alır: Marracash ve Fabio arasında da görünüm değişikliklerine yansıyan sürekli bir değişim: Total Black, ikinci bej elbise. Sahnede, ikisi arasındaki savaşa ek olarak, İnsan ve yapay zeka arasındaki savaş, soğuk ışıkları ve insan sonrası ortamları değiştiren bir anlatıda da yapılır. Bu hikayeye ses vermek – kelimenin tam anlamıyla – oyuncu Matilde de AngelisBir 'Bolla-Eye' ile temsil edilen anlatıcı ve iç bilinç, koreograf Carlos Kahunga Kamizele'nin yönettiği sekiz dansçıya sahip bir Corps de Balesi, dört element ve 5 heybetli robotun şov için geçici inşa ettiği geri kalanı.


Dönüşüm için altı bölüm, gösterinin sonunda son bir katarsis için altı hareket ediyor: Rapçi Marracash zamanımızın anlatıcısı oldu. Finalde 'Mutlu Son' çemberi kapatır, ancak onu mühürlemez: seyirciyi özgürleştirici kelimelerle bırakır ve bunu gösterecek başka bir şeyi olmayanların güvenliği ile yapıyor, hayaletleriyle karşılaştığı şey ve bugün gerçeği sahneledi. Bar, bunu söylemek uygun, gerçekten yükseltti. (İle ilgili Federica Mochi)
 
Üst