Single 'Trompet' Sofya'da bir aşk beyanıdıronun en büyük aşkı. Onun trompet olduğunu iyi bilen kim Roy Paciİtalyan bestecisi ve büyük yetenek trompetçisi, Adnkronos Vodcast'in yeni bölümünün konuğu, www.adnkronos.com ve Adnkronos YouTube kanalında tam versiyonda bulunan bu büyülü ve ilgi çekici aracın en son single ve tutkusunun nasıl doğduğunu anlatıyor. “Trompetime adanmış bir parça önemliydi çünkü bana hayat verdi, sosyal kurtuluş – bana söylüyor -. Bana uzak bir Sicilya, Augusta köyünde zaten iyi olduğunu düşünen bir genç çocuk için ideal olmayan bir rahatlık alanından çıkma gücü verdi.”
Bu rüzgar enstrümanının büyüsü, ” Zamanı delmeyi başaran mutlak araç -Aspiega roy paci-, ihtişamına göz önüne alındığında, hem oynamak hem de ona üflemeden bile iletişim kurmak için kullanılabilir. Miles Davis, çocukluğumdan beri seçimde benim için temeldi “. Evet, çünkü 10 yaşın için Roy Paci'nin enstrümanı ile 'bukleleri'.” 13 yaşında ilk sözleşmeyi imzaladım, bu yüzden 13 yaşında profesyonel oldum, “diyor. Lorenzo Vizzini tarafından da imzalanan 'trompet' aynı zamanda ironik (başlığın doğasında var olan 'öneriyi' yakalamamak imkansız) ve küçük bir yansıma.” Çevre hakkında, siyaset üzerine, kısacası, biraz düşünce ve biraz ironi var “.
'Sofia' sayesinde Roy muazzam duygular yaşadı ve hayal edilemez yerleri ziyaret etti. En sevdiğin konser? “Meksika'da olduğu gibi Manu Chao ile olduğu gibi bir milyon insanın önünde bile çok sayıda yaptım. Daha fazla insan daha fazla yüklü hissettim. Ama sonunda en heyecan verici, bilet ödeyen ve sizin için orada olan birkaç kişi ile yapılanlar. Bir zamanlar Paris'te “sahnenin önünde, tam önümde, İki sevişmeye başladı -Hiç böyle bir şey görmedim. Durmadılar, devam ettiler, bitirdik, oynamaya devam ettik. “Ve öte yandan, trompetçinin her zaman cazibesi var.” Diğer tüm müzisyen kategorilerinden özür dilerim, ancak trompetçiler dünyanın en büyüleyici adamlarıdır “, sanatçı şaka yapıyor.
Roy Paci, üslup figürüne sosyal bağlılık gösterdi. Bin girişime ek olarak, onlarca yıldır onlarca yıl geçti Taranto'nun 1 Mayıs'ın kurucularından biri. “Orada, Diodato'dan Brunori'ye, Caparezza'ya ve diğerlerine kadar kaç meslektaş ve arkadaşın olduğunu anlıyorum, insan kısmının showbiz ile karşılaştırıldığında ne kadar önemli olduğunu anlıyor. Ve bu çok ciddi bir termometre”. İşçiler için, İtalyan siyaseti “çok az ve hiçbir şey yapmıyor, bu siyasi sınıfta kesinlikle düşünmüyorum – Roy Paci'yi Adnkronos'a işaretliyor – Hükümetler, sola giden hükümetler. Ama daha fazlası, sanatçılara da daha fazla.
Onun konuştuğunu duymak için, 1969 doğumlu Roy Paci, bir çocuğun coşkusunu acı ve yaralar olmadan değil, geçmişe nasıl birleştirdiği ortaya çıkıyor. “Bu şirket beni doğrudan incitmedi, ailem doğrudan yaralandı -Racconta- Çünkü Bir Sicilya'nın ağır yıllarında yaşadım Bu kahramanların henüz gelmediği yer, Falcone'dan Borsellino'ya, Vito Schifani'ye, daha sonra bizim için uğraştı ve gerçekten bir şeyler değiştirdi. 15 yaşında, bazı şeyleri, özellikle de gerçekleri elde etmek için savaşmanın gerekli olduğunu anladım. “Ve eğer öncelikli projelerinde değilse Sanremo (“Bu benim tutkum değilBirinin beni açtığı kapının arkasında beklemiyorum çünkü kesinlikle ihtiyacım yok, hayatımda inşa ettiğim şey için ”diyor, İtalya çevresindeki tur bunun yerine büyük bir başarı ile devam ediyor, birçok tarih ve halktan yanıt.
Ve eğer mutlu olup olmadığını merak ederse, Roy Paci ciddiye alır: “Üç çeyrek mutluyum. Çünkü temelde mutlu bir insanım, ama olan her şey için büyük bir acı deniyorum, her şeyden önce, size gerçekten kalpten bahsetmeliyim, öldürdüğünü gördüğüm çocuklar için Gazze'de Her Gün. Ben gerçekten yenilmiş bir adamım, ne yapacağımı bilmiyorum. Bir müzisyen olarak bunu bir sanatçı olarak söylüyorum, dünyanın en güzel şarkısını yazmak için bile acıyı hafifletmiyor. “” Konserler yapmak, festivaller yapmak, birçok şey yapmak için çok saygı duyan meslektaşlarının itirazlarını duydum, ancak bununla hiçbir şey değiştirmeyecek “, besteciyi ve trombettisti işaretliyor. Sicilyalı ve Apulian sanatçının iradesini” bir itiraz başlatarak, ilk kez yapıyorum, Adnkronos'ta ilk kez yapıyorum. -Aşı- Bir şey yapmak istiyorsak, bölgeye gitmeliyiz. Birisinin dediği gibi, tüyleri tekrar üzerine koyma pahasına, deri, oraya gitmeli ve bu imha, bu ağır barbarlığı, özellikle çocukları korumak için kontrast yapmalıyız. Çünkü biz çocukuz, biz insanın geleceği. “Strip'teki Durum” var – Hareket ettiriyor – ve artık bu görüntülere bakamıyorum, kötüyüm, çok kötüyüm “. (Iaria Floris tarafından)
Bu rüzgar enstrümanının büyüsü, ” Zamanı delmeyi başaran mutlak araç -Aspiega roy paci-, ihtişamına göz önüne alındığında, hem oynamak hem de ona üflemeden bile iletişim kurmak için kullanılabilir. Miles Davis, çocukluğumdan beri seçimde benim için temeldi “. Evet, çünkü 10 yaşın için Roy Paci'nin enstrümanı ile 'bukleleri'.” 13 yaşında ilk sözleşmeyi imzaladım, bu yüzden 13 yaşında profesyonel oldum, “diyor. Lorenzo Vizzini tarafından da imzalanan 'trompet' aynı zamanda ironik (başlığın doğasında var olan 'öneriyi' yakalamamak imkansız) ve küçük bir yansıma.” Çevre hakkında, siyaset üzerine, kısacası, biraz düşünce ve biraz ironi var “.
'Sofia' sayesinde Roy muazzam duygular yaşadı ve hayal edilemez yerleri ziyaret etti. En sevdiğin konser? “Meksika'da olduğu gibi Manu Chao ile olduğu gibi bir milyon insanın önünde bile çok sayıda yaptım. Daha fazla insan daha fazla yüklü hissettim. Ama sonunda en heyecan verici, bilet ödeyen ve sizin için orada olan birkaç kişi ile yapılanlar. Bir zamanlar Paris'te “sahnenin önünde, tam önümde, İki sevişmeye başladı -Hiç böyle bir şey görmedim. Durmadılar, devam ettiler, bitirdik, oynamaya devam ettik. “Ve öte yandan, trompetçinin her zaman cazibesi var.” Diğer tüm müzisyen kategorilerinden özür dilerim, ancak trompetçiler dünyanın en büyüleyici adamlarıdır “, sanatçı şaka yapıyor.
Roy Paci, üslup figürüne sosyal bağlılık gösterdi. Bin girişime ek olarak, onlarca yıldır onlarca yıl geçti Taranto'nun 1 Mayıs'ın kurucularından biri. “Orada, Diodato'dan Brunori'ye, Caparezza'ya ve diğerlerine kadar kaç meslektaş ve arkadaşın olduğunu anlıyorum, insan kısmının showbiz ile karşılaştırıldığında ne kadar önemli olduğunu anlıyor. Ve bu çok ciddi bir termometre”. İşçiler için, İtalyan siyaseti “çok az ve hiçbir şey yapmıyor, bu siyasi sınıfta kesinlikle düşünmüyorum – Roy Paci'yi Adnkronos'a işaretliyor – Hükümetler, sola giden hükümetler. Ama daha fazlası, sanatçılara da daha fazla.
Onun konuştuğunu duymak için, 1969 doğumlu Roy Paci, bir çocuğun coşkusunu acı ve yaralar olmadan değil, geçmişe nasıl birleştirdiği ortaya çıkıyor. “Bu şirket beni doğrudan incitmedi, ailem doğrudan yaralandı -Racconta- Çünkü Bir Sicilya'nın ağır yıllarında yaşadım Bu kahramanların henüz gelmediği yer, Falcone'dan Borsellino'ya, Vito Schifani'ye, daha sonra bizim için uğraştı ve gerçekten bir şeyler değiştirdi. 15 yaşında, bazı şeyleri, özellikle de gerçekleri elde etmek için savaşmanın gerekli olduğunu anladım. “Ve eğer öncelikli projelerinde değilse Sanremo (“Bu benim tutkum değilBirinin beni açtığı kapının arkasında beklemiyorum çünkü kesinlikle ihtiyacım yok, hayatımda inşa ettiğim şey için ”diyor, İtalya çevresindeki tur bunun yerine büyük bir başarı ile devam ediyor, birçok tarih ve halktan yanıt.
Ve eğer mutlu olup olmadığını merak ederse, Roy Paci ciddiye alır: “Üç çeyrek mutluyum. Çünkü temelde mutlu bir insanım, ama olan her şey için büyük bir acı deniyorum, her şeyden önce, size gerçekten kalpten bahsetmeliyim, öldürdüğünü gördüğüm çocuklar için Gazze'de Her Gün. Ben gerçekten yenilmiş bir adamım, ne yapacağımı bilmiyorum. Bir müzisyen olarak bunu bir sanatçı olarak söylüyorum, dünyanın en güzel şarkısını yazmak için bile acıyı hafifletmiyor. “” Konserler yapmak, festivaller yapmak, birçok şey yapmak için çok saygı duyan meslektaşlarının itirazlarını duydum, ancak bununla hiçbir şey değiştirmeyecek “, besteciyi ve trombettisti işaretliyor. Sicilyalı ve Apulian sanatçının iradesini” bir itiraz başlatarak, ilk kez yapıyorum, Adnkronos'ta ilk kez yapıyorum. -Aşı- Bir şey yapmak istiyorsak, bölgeye gitmeliyiz. Birisinin dediği gibi, tüyleri tekrar üzerine koyma pahasına, deri, oraya gitmeli ve bu imha, bu ağır barbarlığı, özellikle çocukları korumak için kontrast yapmalıyız. Çünkü biz çocukuz, biz insanın geleceği. “Strip'teki Durum” var – Hareket ettiriyor – ve artık bu görüntülere bakamıyorum, kötüyüm, çok kötüyüm “. (Iaria Floris tarafından)