Çevrimiçi Markalar Geleneksel Bir Pazarlama Stratejisi Deniyor: Fiziksel Mağazalar

Bakec

New member
Vanessa Barboni Hallik, sürdürülebilir kaynaklı yeni bir kadın giyim hattı üzerinde çalışmaya başladığında, geleneksel perakendecileri ve karmaşık, çoğu zaman gelir tüketen toptan satış dünyasını atlayacak doğrudan tüketiciye yönelik bir model hayal etti. .

Pandeminin başlamasından altı hafta önce, potansiyel müşterilere ulaşmak için sosyal medyaya ve arama motoru reklamlarına güvenerek dijital bir işletme olarak Başka Bir Yarın adlı şirketini kurdu. Ancak fiziksel bir mağaza açmak her zaman planının bir parçasıydı.

Eski bir Morgan Stanley genel müdürü olan Bayan Barboni Hallik, pandemiden önce bile çok fazla boş mağazanın bulunduğu Manhattan’ın sağlam bir yerleşim bölgesi olan Greenwich Village’a odaklandı.

“Daha fazla yerleşim alanına doğru bir çekim kuvveti hissettim” dedi. “Ayrıca koldan vurulması gereken bir alana yatırım yapmak anlamlı geldi.”




Ms. Fiziksel mağazalara yönelen e-ticaret girişimcileri arasında Barboni Hallik yalnız değil. Amerikalılar karantina sırasında evde kalırken birçok perakendeci e-ticaret çabalarını hızlandırdı, ancak diğerleri için pandemi yeni gayrimenkul fırsatları sundu.

Bazı büyük çevrimiçi markalar – Warby Parker ve AllBirds gibi – birkaç yıldır fiziksel konumlarla genişlediler ve daha küçük şirketler de artık bağımsız dükkanlar açarak, bir perakende hizmetten kiralayarak veya açığa satış güvencesi vererek deneyler yapıyor. diğer mağazalardaki terim boşlukları.

İşletme sahipleri birçok faktör tarafından motive edilir. Bazıları, masaüstü, mobil ve fiziksel platformlarda sorunsuz bir alışveriş deneyimi sağlayan çok kanallı bir yaklaşım olarak bilinen yaklaşımı benimseyerek, stratejilerinin bir parçası olarak her zaman gerçek mekanda satış noktalarına yer verdi.

Diğerleri için, bir mağaza kiralamak daha cazip hale geldi, çünkü sosyal medya reklamcılığı yoluyla müşteri edinmenin maliyeti “yasaklayıcı hale geldi”, diyor Kearney’de tüketici ürünleri ve perakendecilik alanında danışmanlık yapan bir ortak olan Michael Brown. firma. Devrilme noktası değişkenlik gösteriyor, ancak “genellikle büyümenin yavaşladığı ve yeni müşteri edinme maliyetinin arttığı yerlerde ortaya çıkıyor” diye ekledi.

Emory Üniversitesi’nin Goizueta İşletme Fakültesi’nde profesör olan Daniel McCarthy, müşteri edinme maliyetleri olarak bilinen ve sıklıkla alıntılanan bir perakende ölçümünün müşteri başına 100 dolardan 800 doların üzerine çıktığını söyledi. alan. Ayrıca, Apple’ın mobil cihazları için işletim sisteminde yapılan değişiklikler, potansiyel müşterilere hedefli reklamlar göndermeyi zorlaştırıyor; Google kısa süre önce Android işletim sistemi için gizlilik ayarları üzerinde çalıştığını duyurdu.




Ms. Barboni Hallik, Greenwich Village’daki mağazasının çevrimiçi reklamcılığı gözden kaçırabilecek potansiyel müşterileri çekeceğini düşündü. Yer kabaca 18 aydır müsaitti ve yeni bir kiralama için pazarlık yapıyor.

Bununla birlikte, daha yeni perakendeciler, genellikle “gerçek bir geçmişe sahip değiller ve uzun vadeli bir kiralama taahhüdünde bulunmak istemiyorlar” dedi, perakende danışmanlık hizmetleri başkanı Naveen Jaggi ticari emlak şirketi JLL’de. Sonuç olarak, mülk sahiplerinin daha esnek hale geldiğini söyledi.

“Pandemi sırasında gördüğümüz büyük eğilim çizgisi, birçok ev sahibinin mülklerini öne çıkarabilecek farklı markaları çekmek için daha kısa kiralama sürelerine gitmek zorunda kalacaklarını anlamaya başlamasıdır. “dedi.

İster alışveriş merkezlerinde, ister seçkin kentsel mahallelerde olsun, trafiğin yoğun olduğu bazı bölgelerdeki kiralar salgın öncesi seviyelere ulaştı, diye ekledi.



Ms. Barboni Hallik, mağazasının çevrimiçi reklamcılığı gözden kaçırabilecek potansiyel müşterileri çekeceğini düşündü. Kredi… The New York Times için DeSean McClinton-Holland



Daha kısa kiralamalara ek olarak, bazı ev sahipleri daha cömert kiracı iyileştirme ödenekleri sunuyor. Sabit bir kira yerine mağaza gelirinin bir yüzdesini almak yeni bir strateji olmasa da daha yaygın hale geldi.

Yüksek kaliteli kilim ve ev mobilyası satıcısı Ben Soleimani, işine 2019’un başlarında dijital olarak başladı ve o yılın sonlarında, bulunduğu Los Angeles’ta bir mağaza açtı. Geçen yıl lüks saatçi Tourneau’nun Manhattan’daki Madison Avenue’de boşalttığı yaklaşık 9 bin metrekarelik bir mağazayı kiraladı.




“Mağaza açtığınızda o bölgede işiniz çok daha güçleniyor çünkü insanlar geçiyor ve sadece içeri girebiliyorlar” dedi. müşteri, “sunularımızı hissetmek, dokunmak ve bu deneyimi elde etmek”ten hoşlanır.

Sayın Süleymani kirasını açıklamayı reddetti, ancak beş yıl kalma opsiyonlu iki yıllık bir kira sözleşmesi olduğunu söyledi. Bu yıl Chicago, Houston ve Miami’de mağaza açmayı planladığını da sözlerine ekledi. Pandemi sırasında bazı kiraların düştüğünü, ancak aradığı yerlerde bu indirimlerin bulunmadığını tespit etti.

Aynısı, 2012’de kendi adıyla aynı çizgide olan erkek giyim tasarımcısı Todd Snyder için de geçerliydi. İlk mağazasını 2016’da Manhattan’daki Madison Square Park yakınlarında açtı. Ancak sonraki mağazaların hızlı bir şekilde açılması yerine Bay Snyder, özel çekiciliği olan yerleri seçerek bilinçli bir yaklaşım sergiledi. Bunlar arasında, orijinal armatürleri koruduğu asırlık bir bina olan TriBeCa’daki eski bir içki dükkanı da vardı.

Rockefeller Center’da da mağazalar açtı; Doğu Hampton, NY; ve Greenwich, Conn. Kiralar değişir, ancak pazarlık yoktur. Bunun yerine, metrekare fiyatının genellikle “iki yıl öncesine göre daha pahalı” olduğunu söyledi.

Şirketinin şu anda American Eagle Outfitters’a ait olduğu Bay Snyder, ülke çapında 20 mağaza işletmeyi öngörüyor, ancak mağaza içi satın alımların gelirinin yüzde 20’sinden fazlasını geçeceğini tahmin etmiyor.

Bazı perakendeciler alanlarını doğrudan kiralarken, diğerleri farklı bir yaklaşım seçmiştir. Başka Bir Yarının mağazasının bulunduğu Greenwich Köyü’ndeki Bleecker Caddesi’nde, Mack Weldon, Goodlife Giyim ve Brooklinen dahil olmak üzere diğer birçok dijital yerel marka sokaklarda sıralanıyor. Bu şirketler, “hizmet olarak perakende” modelini işleten, mağazaların kiralanması ve genişletilmesinde yardım sunan ve alışveriş yapanlar hakkında veri toplayan birkaç start-up’tan biri olan Leap’e güveniyordu.

Leap’in kurucu ortağı ve eş genel müdürü Jared Golden, Leap’in kümeler halinde yerleri kiraladığını ve ardından bunları perakendecilere alt kiraladığını söyledi. Buna karşılık markalar, mağaza satışlarına göre yüzdelik bir ücretin yanı sıra kira, işçilik ve sigortayı kapsayan bir ücret ödüyor” dedi. 2021’in sonunda şirketin Arizona, California, Florida, Illinois, New York ve Texas’ta yaklaşık 50 mağazası vardı.




Ek olarak, Showfields ve Neighborhood Goods gibi birkaç şirket, kısa bir süre için daha büyük bir mağazada daha küçük markalara yer sunar.

Şirketin kurucu ortağı ve CEO’su Matt Alexander, Mahalle Malları modelinin basit olduğunu söyledi. Geleneksel kiralama sözleşmelerini imzalar ve ardından e-ticaret şirketlerine alan alt kiralarken, personel ve trafik kalıplarını ve satın alımları yakalayan teknolojiyi sağlayarak “fiziksel bir alana girmek için giriş engellerini büyük ölçüde azalttığını” söylediği bir yol sunar.

Birkaç aydan bir yıla kadar sürebilen kısa vadeli taahhüt, perakendecinin daha kalıcı bir alan açmasına neden olabilir, “veya onlara müşterinin başka bir yerde olduğunu gösterebilir”, Bay Alexander. dedim. Şirketin kar amacı gütmeyen bir inisiyatifi olduğunu da sözlerine ekledi: “Gelişmekte olan markalara daha yerel bazda boş alan veriyoruz.”

Ancak, kiraların salgın öncesi ve bazen daha yüksek seviyelerde olmasıyla birlikte, perakendecilerin mağazalara yönelmenin mutlaka daha ucuz olmadığını hatırlamaları gerekiyor, diyor Harvard Business School’da profesör olan Leonard A. Schlesinger.

“Sizi iyi bir internet pazarlamacısı yapan şey, mutlaka bir perakende mağazası olması gerekmez” dedi. “Farklı beceriler, farklı yetenekler ve daha büyük ekonomik riskler olabilir.”
 
Üst