“Platformlarla bile pazarlarda daha fazla var”

Tepekoylu19

Global Mod
Global Mod
Uluslararası pazarlardaki varlığımızı sadece geleneksel kanallarla değil, dijital platformlarla da güçlendirmek istiyoruz.tüm dünyada giderek daha fazla kullanılmaktadır. Onlar sayesinde de giderek daha avantajlı hedeflere ulaşmanın mümkün olduğuna kesinlikle inanıyoruz. Sadece Avrupa Birliği dışında değil, Avrupa Birliği içinde de çalışmalı, ihracatı platformlar aracılığıyla da teşvik etmeliyiz” dedi. Başbakan yardımcısı ve dışişleri bakanı öyle dedi. Antonio Tajani Farnesina’da “Le Giornate del Made in Italy Digitale”de konuşuyor.

Tarım ürünlerimiz esastır diye ekledi Tajani. ‘İtalyan sesi’ olan ürünlerin kapladığı alanı alıp, yerine çok kaliteli ve bu nedenle hak ettiği alana sahip olması gereken ve kullanım oranıyla orantılı olan ürünlerimizi koymalıyız. kendi kalitesi. Ayrıca Akdeniz diyeti sadece ekonomi değil, sağlık anlamına da gelir. Platformlar sadece satın alma değil, ülkemizi ve ürünlerimizi tanıtma aracıdır” dedi.

“Dış politika, diye devam etti bakan, tüm çalışan İtalyanlar tarafından yazılmalıdır. Ve 4 milyon orta ve küçük şirketin devlet tarafından desteklenmesi gerekiyor, bakanlıklardan ICE’ye, yurt dışında ihracatı teşvik eden tüm kuruluşlara kadar bizim yapılarımıza ihtiyaçları var. Büyük şirketler devletin müdahalesine ihtiyaç duyarken, orta ve küçük şirketler sürekli desteğe ihtiyaç duyar”.


Digital Made in Italy Days, Dışişleri Bakanlığı ve Ice Agency ve Amazon ile Uluslararası İşbirliği tarafından ortaklaşa desteklenen ve Made in Italy günlerimizi dünyadaki Festa kutlamalarıyla bağlantılı olarak desteklemeyi ve geliştirmeyi amaçlayan bir girişimdir. Cumhuriyet ile bir binlerce Made in Italy sertifikalı ürünün özel Amazon “sanal vitrinleri” aracılığıyla özel tanıtımı.29 Mayıs – 2 Haziran tarihleri arasında 11 ülkede aktif olacak: İtalya, İspanya, Fransa, Almanya, Polonya, İsveç, Hollanda, İngiltere, Amerika Birleşik Devletleri, Japonya ve Birleşik Arap Emirlikleri.
 
Üst